This could be the last day of my life!

boucapchelie

Hey, PESTE… spalat cu 7 ape

Ce 7 de-acasa ti-i petrecusi la TOAPE

… Hey, tu… Ce ai cu mine-n gand?

Nu crezi ca DUMNEZEU ti-ar scri’ pe frunte-un rand?

*

Hey, creier rudimentar… Prea lustruit, in sine

Ce ai tu, AZI, de gand… Ce vrei face cu mine?

*

Hey, PESTE care, chiar dintr-o TARFA, pe urma-mi te-ai lipi

… Care om cuminte te-ar putea dibaci

Ca ce porti tu in suflet… Ultima zi-mi va fi?!?

*

Hey, PESTE… daca ai fi gandit

DE CE cu 24… SINGURA m-ai gasit!!!?

Nu fui, in zi, PREA TREAZA… si-n noapte n-am DORMIT?

MAI BINE SINGURA… Decat c-un NECIOPLIT

De nu vrei sa traiesti… Cand stii ca AI MURIT!

ASA CUM AM PATIT

Cand, PESTE, schimbasi frontul si erai la momit!

*

Ti-o fi fost CURVA larga

Cand te purta pe targa

Si cand LAUDATOARELE venira sa se-ntreaca?

Sa le fii coleg demn… ASA… maaaaaaaaaaaaaaacar oleaca…

Crezusi ca o sa-i treaca?

*

Te-am pus… pe text, SPOIT?

Doar nu degeaba-mi CATA cand LINISTE-a pierit!

… Sant tare curioasa, und’ CHEIA mi-a PITIT!?

Si, „Muza asta”, parca, tot nu s-a multumit

Ca infinit ramane MURDAR si NECINSTIT!

*

Dar, nu mai bine-ti sta Palaria MEA, inginer-JIGODIT?

Ca… In felii te-o lua ANTIPA… „La citit”

Dac-o vrea EL sa ridice lumea… Expus ca rechizit!

… Sa nu ramai de POMINA… Ci sa fii pomenit

… Iar ma-ta de cinstit

Ca 7 ape spalara… IN FINE… CE-A ALBIT

Iar SCOALA VIETII… ODAT’ s-a DOVEDIT!

*

*

Categorii: Literatura, Pamflet, Poezii | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „This could be the last day of my life!

  1. every single day could…

  2. … Da, dar nu (34×365+?=… ) fara capac!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.