domnului decan Oprea Florea-„cu dragoste“… Regele Nebun ce-a lăsat să fie tras în lături de Hăndrălăul Dobre alexandru (bibi) născut în Urziceni-To Be Or Not To Be este toana Prostituției în Facultatea Nimănui… domn decan, SĂRĂCIA a fost doar cinstită… Dar, să pricepeți nu mai apucați, așa că… faceți bine și mai urcați!

domnului decan Oprea Florea-„cu dragoste“ Regele Nebun ce-a lasat sa fie tras in laturi de Handralaul Dobre alexandru (bibi) nascut in Urziceni-To Be Or Not To Be este toana Prostitutiei in - Kopie (2)

de abia-și scot capu-n lume

și vor pe loc să-și fac-un nume

vulvuțele tare fudule

c-au prins fițuica cu formule

.

cu coada răsucită-n noadă

devin maestre în iscoadă

ce-ambițioase stau la rând

și gata sânt s-o ia oricând

mă-ntreb de mai au și alt gând

se vântură la cap de PULĂ

cum li se scrise  în formulă

c-ambiția e SULA toată

te urcă și de ești netoată

.

studentele-s tare-ntrebate

dar nu cumva de sănătate

c-o iau-ntre craci și chiar în gură

și primu-o fi decanu-n tură

=

rodajul lui e-o armatură

rămâi o vacă cu armură 

 faci doar proiecte de cultură

te-mpinge de la unul-la altul

și uite-așa… ai doctoratul

.

abracadabra este patul

=

 7 Ani îți stau de-a latul 

.

pe vremea aceea ce vorbeau

de spumele nu se opreau

când auzeau că UNA-ALTA

linsese să nu lase BALTA

.

c-o luau și-n CUR nu s-a vorbit

dar ÎNTRE BUCI m-a lămurit

și-așa tot ling PIZDA… GĂOAZA

și o ridică ca pe BREAZA

când nu se lasă pân’ nu-i moale

PULA-mpuțită la târcoale

.

și cer FUTAI și de-s NASOALE

să le îndeși cu capu-n OALE

când le citești cât sânt de BOALE

dar urcă CURVELE… că-s ZOALE

când capetele rămân goale

și-n loc ONOAREA să ne lege

FUTAIUL LOR rămâne lege

ce ascundeau că au pretenții

și colegii mei… studenții

după curvele-mpuțite

ce-n guri stăteau de renumite

veniră și ăștia la rând

bunul simț la fel urând

.

cică… erau izvorul vieții

c-o profa-și lua și nătăfleții

decât să i se stafidească

și cu păienjeni să trăiască

.

băieții-erau tare discreți

sau se dau domni… să nu-i înveți

și-apoi… n-am mai ascultat

c-aveam oroare unde-am dat

:

de-aia gându-a stăruit

că ăștia… de-s la văruit

nici nu mă interesează

decât drumul mi-l brodează

ca colegi și mai mult nu

cine știe ce mai GNU

dă cu cornu… ca BOU

.

dar uite… dintr-atâția boi

mă căută să-i scriu… un COI

care-n BORDEL înfoia Koiu’

și-și lustruia c-o CURVĂ soiu’

.

ăsta-i Motanu’ Încălțat

ce doar o vită a cizmat

și nu e greu de intuit

cât mai era de instruit

mă-ntreb așa… cu câte clase

că-i lua pe alții-n futăcioase

și-a scris mereu în oul lui

de-asta nu-mi zise… să vă spui

numai puțin și dați de el

vezica-i curge-ncetinel

pân’ l-o  PIȘA… cum vru decanu’

nu doar pe el ci întreg clanu’

***

dar uite că uitai de puica

pisicuța cu fițuica

ce ne mai controlau sub fuste

că unele-și puneau lăcuste

.

să-ntreb aicea pe decan

und’ și-a bătut PULA în ban

ce rost avea comedia-à la borgia

când toți știam treaba cu ORGIA

?

ce să mai zic despre Respect

cătând în urmă… în Abject

de-aș fi fugit în ziua-n care

Polizu-mi vuia pe coridoare

atunci să le fi spus acasă

că m-am înșelat în clasă

și nu mi-ați mai fi dovedit

cât de sters sânteți și orbit

un omuțet plin de orgoliu

condamnându-mă la doliu

domn’ decan… câți ani aveți

oare… să muriți puteți

?

dar domn’ decan… această scamă

nu PROXENETISM se cheamă

… ?…

ce-l mai băturăți ca la carte

când la curvari le făceați parte

 la reguli de conduită
de-ați regulat 
SERII-n ispită

și v-ați șters cu-acele FETE
care n-au fost cucuiete

cum pe mine ați scuipat

domn decan… când v-am dat mat

ca „exemplu de bărbat”

despre om ce să mai zic
nu cunoscui altul mai mic 

!

„Păi, nu?…”

domn’ decan bătut în flintă

care BULANGIU de GINTĂ

și-o da FUTALAU’-n gât

când e la OU’-i coborât

și măcar… de garagață

10 minute să-și dea FAȚĂ

=

să își cheme DOBITOCU’

să-i răstoarne puțin trocu’

„PĂI, NU?…”

cum zicea… DOARbibi-PULĂ

înteleptu’-nfipt în SULĂ

venit că se dusese buhu’

cum treci prin facultăți cu trucu’

ce-l învățase pe coclauri

în Urziceni… să-și pună lauri

domn’ decan… v-o puse-n gură

când de-atunci purtați tonsură

?

cred că-n CURVA aia creață

ați FUTAT toți până la greață

și-o preluă… AZI… MOȘ TÂRNEAȚĂ

PUȚOIU’… de SIGURANȚĂ

… SECURISTU’ prins în AȚĂ

când v-ați pus de dimineață

toți pentru unul și unul pentru toți
ca LAȘII cei mai HOȚI 

ciurdă de intelectuali IPOCRIȚI

în cloaca VOASTRĂ de PARVENIȚI

peste care să dăinuiască ceața

terfelind altora VIAȚA

!

chiar n-așteptarăți să-ncui ușa

la birou… sau vreați cu Nușa

aia… felina… cățelușa

ce le știa de la mătușa

și de la mă-sa și bunica

c-aveau fițuici să stea pisica

.

ca astea… l-au dresat la pat

chiar pe Motanu’ Încălțat

care… de Splai de-a auzit

5 ani din somn nu s-a trezit

ce-ar mai fi vrut studente fute

da-n Urziceni de curve pute

așa că… pân’ se-ndură sesam

se unse numai cu balsam

pentru curve parfumate

de-ți mută nasul fix la spate

să știe să se dea ca domn

să nu te prinzi că pute-a somn

.

când a primit și el permis

„curvelor vin!”… cred că și-a zis

și poate chiar în ăi 5 ani

când tot căra la bolovani

o fi dat și peste-adina

curva ce-ți lua lumina

:

de-aș fi fost un futangiu

m-aș fi scopit singur… pe viu

eternitate-aș fi cântat

dar nu aș fi luat-o-n pat

ce mi-aș fi tras peste căciulă

decât s-o iau pe aia-n pulă

.

ca să vezi cât prețuiește

vorba la care se scumpește

târfa ce mă tot bârfește

în loc să-și ia Futalău’

și să se ducă până-i hău’

iute să mă lămurească

sau chiar vru să mă scârbească

o fi vrut să le citească

ce ți-e rasa țigănească

dar… la futai da buzna

că vorbăreața-i era FÂZNA

.

câți ani pe asta-au cocoșat-o

sau futălăii au secat-o

și dacă ăștia nu se-nsoară

asta-mi putea fi profesoară

de-aia vorbeau despre noroc

fetele stând la un loc

?

mult a mai trecut

până l-a avut

.

ce-au mai hurducăit cu lada

da-n vârșă tot n-a căzut prada

s-o norocească pe malaca

ce se monta pe Splai ca vaca

prea lăptoasă… dar slinoasă

de… la colastră pe-altu-l lasă

cine o să cadă-n plasă?

.

ce-l văd pe bibi-PULĂ  în mașină

când pistona ca să mi-o dea virgină

dar… cum lingea numai latrina

nu-i lusrui așa patina

:

„nu vreau să te stric”… adina

!?

numai pentr-o FATĂMARE

punea placa-ntre picioare

?

dar domn’ decan… de nu fu Nușa

ce la birou a-ncuiat ușa

că-știa umblau să-și umple gușa 

mai abitir ca găletușa

și nici mămuca nici mătușa

că bunica era plecată

nu că e Rapandula aplecată

?

și-l văd și pe-asistentu’ ăla lăudat

cu care PORCU’ coada la răsucit și-a dat

nu că el v-a luatmai deoparte

și CURVA i-a adus… c-o învățase CARTE

?

nu că i-o preluase

când… la calibru fix… VACA îi prelucrase

cum este la MORAVURI crase

!?!

ce-o mai costa... încă o dată

lăbărțată… împrumutată

pentru spălat față căcată

s-aveți MAIDAN fără de pată

să vă puteți zice civilizați 
dar… cu ce lingură mâncați

bine că A VENIT
că prea v-ați ghiftuit  

!

n-aș vrea să vă cobor atât

să zic ce vă-ndesară-n gât

încât pe EXCREMENTU’-bibi

l-ați acceptat cu al lui pipi

cu riscul c-o să spun acestea

ce vă interesă povestea

că nu vi se dusese VESTEA

††††††††

Sau să mai spun CĂ V-A scris MAMA

Că am de gând SĂ ÎMI FAC SEAMA

C-ați HRĂNIT doar PANARAMA

?

*

că doar n-o fi stat CĂPUȘA

1

_____________=_____________

cum îşi răsplătea burdușa

… cu respect… 

cu găletușa… de-i jumuli şi găinuşa

!?!

2

_____________=_____________

să n-o mai strice nici pe Nușa

???_______________________

când din păcat trăia „păpușa“

ce m-atinsese cu mănușa

că vru să-mi cearnă cu-ei cenușa

cum îi lingea și-ea gălbeneaua

târfei ce-a fost la toți cățeaua

!

doar mai dădeau cu bidineaua

ceee le păsa că-și trag beleaua

când îi tămâia luleaua

cum o să le mai urce seaua

rostogolită ca mărgeaua

____________TOPIĂ____________

cum îmi OPIRĂ NEAUA

când nu-l snopiră cu cureaua

ci… numai zilele i-au dat

de-apoi aşa l-au torpilat

când mă-sa ruptă de nărav

nici nu gândea să-l vadă brav

pe MÂNCĂTORU’ de CĂCAT

până a fost de ÎNTREBAT

de răbufni să-l ştiu turbat

când coarda-i zisei că a curbat

şi nu doar el

de gura îl căcă cu totul pe săndel

=

când flăcări pe mine scuipa

s-așeze mai bine stânca

tot căcărezele-și mânca

precum caprele lui breze

dovedite tot fofeze

ce-acum or să se eşofeze

când le-arăt cum fură treze

ca laudele să-şi păstreze!

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2013/04/gheorghe-mitu-tara-facebook-fetesti-urziceni-cu-securist-bulbuc-alias-dobre-bibi-alexandru-pula-alienata-in-poza-de-profil-pentru-primitivi-atei-si-pe-colegiimei-trei-doamne-si-toti-trei.jpg

*

gheorghe-mitu-tara-facebook-fetesti-urziceni-cu-securist-bulbuc-alias-dobre-bibi-alexandru-pula-alienata-in-poza-de-profil-pentru-primitivi-atei-si-pe-colegiimei-trei-doamne-si-toti-trei

?

nu-i luaţi subiect la teze

că-s „buni“ ca să vă distreze

că auzii unde-aţi ajuns

când intelectuali de-ăştia v-au împuns

trecuţi pe la spălătorie

că viaţa-i o scamatorie

cu aslfel de ideologie

şi neuronu-i doar bolnav

de nu-i în GENITALE sclav

de-a ajuns neamul chilav

mucegăit prin şcoli… hârlav

când 7 ani… pe fond jilav

perpetueaz-un ciot bolnav

cu chemare spre scârnav

!!!

siiigur că-ți împinse ușa

netemând că-nfigi țepușa

când atât vă ducea capu’

și de-abia v-aștepta hapu’

să vă-nfunde și-el dulapu’

când se visa securist

ca voi toți… pupincurist

să adunați la schelete

tovarăși de-orgii pe-ndelete

mai la curve… mai la fete

decan legat de-un jarcalete

cu dâre puse de ștafete

maturizați numai de-a bușa…

ca să ți-l aduc acușa

c-un sexappeaaal… precum dulușa

ce-mi scrise că… la masturbat

pentru futacu’ ei turbat

?

are-n preaplin o scurgereee

de nici nu-i trebuie ungere

că ciucurelu-i umple vata

  • am lindicul mare                                                    1

Literalmente, un mănunchi de pidză

  • cand ma frec la lindic curge ceva                        1

când n-are cum mai spăla pata

calibrului ce v-a dat gata

cum nu v-a cătat psihiatra

de iute-ați pus pe mine piatra

c-aveați plan măreț cu șatra

să-ți mai strângă niște lauri

când te-mplinești azi cu balauri

matusalem-lupul la turmă

că pleci cu blana… dar… în urmă

ce ai lăsat nimeni n-ar spune

de DUMNEZEU aici le pune

că ați luat admitere

doar cu-astă trimitere

și nu v-au dat o lecție

futangii fără retenție

la școala de corecție

să știți și de detenție

!

*

de-aceea nu o mai lungesc

c-am scris pe-aici răvaș domnesc

pe-ĂI 7 ani… știți… eu ÎI cinstesc

și n-am venit să stau cu TUTE

pe o balanță care-mi pute

sau să dau de-un FUTĂLĂU

ce-și bate joc de felul meu

de casa și părinții mei

ca voi să-l lustruiți… PLEBEI

!

ce v-aș intra iar în birou

să îmi spuneți despre BOU

și să vă-ntreb de LOCUL MEU

poate-mi dați și mie-un leu

 și nu un IGNORANT ca zeu

poate chemați acuma HOȚUL

să-și dezvăluie negoțul

sau cu tema Baia-Mare

iar v-ați pus POSTU-n picioare

?

nu c-așteptați mulțumiri

pentru astfel de-amintiri

?

***

așa că nu-i mai înjurați

pe ȚIGANI că nu legați

nici măcar pe A cu B

când sub nas vă râcâie

NOTA neamului căzut

tot la pat… de-a decăzut

așa… futeți mai departe

știu că n-aveți atâta carte

și ce nu aveți defel

domnu’ decan… Eu-i zic NIVEL

!

mai urcați-vă cu niște TÂRFE

la voi în olimp

că știură GLOABELE să facă

:

limp-limp-limp

să vin ca să vă dau jos lacul

și să vă trimit la DRACU’…

că mi-ați trecut peste cărare

și vă scriu DESPRE

ONOARE!

SCÂRBE FUTĂTOARE!

***

uitați cum vă fură HOȚII

de nu v-arătați chiloții

!

și PĂDUREA și NEPOȚII

TRECUTUL și Viitorul

,

românașii cu COTORUL

PULAREZII cu TOPORUL

de nu-i frângeți cu soborul

!!!

poate dați și-n ALE TÂMPE

?

PULE bune… că nu-s scumpe

CURVELE să stea acasă

luați-le, bre… mie nu-mi pasă

dar lase ȚARA pân’ n-abdică

sub ȘOBOLANI ce buzna dau la găurică

!

Nu mă-ndoiesc că ați știut

:

De unde vă vin FUTANGIII…

Când vă vor lua STRĂINII și toate CURVELE

S-o văd măcar pe ASTA 

:

Ce o să faceți VOI cu LABAGIII

?!?

*

Hai, ROMÂNIE…

AI VREA ȘI TU SĂ FUGI

?

SĂRACA de TINE…

DAR… Încotro s-o apuci?

_________________

_________________

_________________

Nu numai Facultatea de Metalurgie București

ȘI

BUFTEA vă are de cinstit

domn’ decan… ce-a răbufnit

ca și KOIU’…  DOAR o SCÂRBOASĂ fâță

ce-a dat în șireata mâță

...

românește-i GĂGĂUȚĂ

Pentru toți CAZUȚII-n PUȚĂ

cei dintre craci cârmiți

de mămuci sau de curve nu-ndeajuns beliți

MAIMUȚOII cândva coșcoviți

=

ca decanu’ ce-n JUNGLĂ se credea un tarzan

că lianele securiste îl urcau an de an

să-ncastreze în temelia șubrezită de ban

RIDICOLUL societății

purtând amprenta „deștepților“

Peste COPIII ajunși TERFELEALA proxeneților

!

și de nu IAMA prin MÂȚE și el o fi dat

CLOACA și-a RIDICAT

MOLIMA a purtat

sau o fi fost scăpătat incă din studenție

ca și bibi-FUTACU ahtiat la HOȚIE

să ajungă pe SCENĂ, ca DUMNEZEU să le scrie

o profă… SIGUR că le știe

că uite unde se puse-n cuib ăst de cuc pui

CA-N faculatea NIMĂNUI

și dă-i-și dă-i… este și MOȘTENIREA lui!

***

CONCLUZIA  bătutu-și-a-o-n CUI!

*

?

și pe-acolo sânt Țigani

domn decan…

și Zlătari… și Corturari

dintre ei s-or ridica ȚĂRĂNOI decani

să-i ștanțezi… MÂRLANI

?

*

CICĂ

CE- AȚI  SEMĂNAT… domn’ decan

SE-ADUNĂ ACUM

!

HAI, ROMÂNIE DRAGĂ

FĂ-TE odat’ pe drum

Sau vine MUNTELE la vale

MAREA NEAGRĂ nu-i stă-n CALE

ȘI 

Poți TU

Cu DESTINUL TĂU să te-mpaci

Când ĂȘTIA-ți bătură CARTEA între craci

De teamă c-or rămâne SĂRACI

?

*

… ȘI TU…

REGELE NEBUN printre Nebuni

CE DIPLOME AI

Când

CU VACI și BOI mi-ai trecut pe SPAI

?

Hai, că vă-NDESĂ… Când așa vă domniți

ȚIE, decan OPREA FLOREA

Și FUTANGIILOR cu care vă tot primeniți

Ca și CURVELOR VOASTRE… alea ÎNȚEPATE

Pân’ plecați… DECLASAȚI

Rămași tot la FUTATE

°!°    &    (°)

Niște bani…

S-aveți MĂRTURIE, ȘOBOLANI

Când_______________ de ANI

VOI sânteti ai ȚĂRII calitatea 1-a de ȚIGANI

JEGURI

!

COCĂLARI

!


5 ani 
… ca  mai scap de silă… 
 scrisei filă după filă 

!

alți 5… precum cei din Liceu

să-mi pot lua avânt şi eu

că-n poartă-ţi bătea bou’ bleau

c-aştepta curva şi să-ţi dau

eu calificativ… decan

pe MERIT bătut tot din ciocan

!!!
alți dați ca şi-n facultate 
unde furat-am fost de toate 

de vise şi de Libertate 
de REPARTIŢIA mea DUBLĂ

că n-aveam PILE şi la rublă

nu mă-ndesam ştiind ce poate

… 
domn’ decan ce-aţi dat din coate 
cu jigodiile toate 

că şi lor le trebuie-o carte 

de-aia ştiu să-şi facă parte

*

şi…

de m-au devorat GHIORLANII
azi luminaţi vă sânt toţi anii 
când martor mi-este Dumnezeu 
de vi le pun ca-n domino și eu 

când v-aţi conservat în seu

PORCI cu CURVE ca antreu 
chiar dacă, ŞOBOLANI, cum scriu 
goliţi v-o-ntinde în sicriu 

! 

și ia uitaţi ce-adună-n bilă 

în viaţa-i scuipată de mi-e silă


când… după JAF rămâne JAFUL 
dar 
şi din futai s-a ales praful
și 
bibi tooot sigur în bulă 
cu 66 sub căciulă
ce zice că 
:

Nebunul

http://wp.me/s3ncfC-nebunul

* 

Facultății de Metalurgie București

    Sepembrie 1980                                                                                 8 Mai 2015

*

VIAȚA M-A COSTAT… CA SĂ AM CARTE

Astea-s VISELE furate!

Că nu mi-a zis maică-mea din timp că pot da la o facultate

Să mă pregătesc ca toți…

Decât să dau peste DECĂZUȚII ĂȘTIA

Să vin acum… SĂ-MI FAC DREPTATE!

DOAMNE, mergi  și mai departe!

Bună dimineața,

Bănuiesc că mulți au ajuns la vârsta noastră la concluzia că au învățat ce nu trebuia. Și eu am gândit că altceva trebuia să fac. Scriu undeva că mie, cu puțin timp înainte să înceapă admiterile la facultăți, mi-a zis maica-mea că pot da la o facultate, așa că, să-mi aleg una.

5 ani de zile n-am îndrăznit să întreb acasă dacă aș putea urma școala. În sat era clar că după liceu, mai ales dacă nu aveai situație, fetele erau măritate. Și gândul ăsta era o grozăvie pentru mine, dar nu aveam încotro decât să urmez viața așa cum vine. Speram, de fapt eram sigură, că ai mei nu mă vor constrânge să-l iau pe unul care nu-mi place.

… Apoi, având încuviințarea, pe nepusă-masă, când habar nu aveam ce facultăți sânt… detaliat… am gândit că Geologia ar fi ceva pentru mine, unde ai lucruri interesante de descoperit. Maica-mea a zis că NU!

Cu bărbați ea nu mă lasă pe munți și dacă asta vreau, atunci să-mi iau gândul!

Am dat la Mecanică Fină, că-mi suna potrivit pentru o fată… la FIZICĂ nu m-am încumetat, doar nu mă vedeam așa bună ca și colegul meu de bancă.

… Știi care greșeală mi-a dat mie de furcă? De câte ori mi-am corectat lucrarea, și la examen, am dat în bară. Am găsit în panică ceva greșit… care sânt sigură că era bine… și am dat totul peste cap. Apoi, cât timp m-am ținut de promisiunea să nu mai corectez, am trecut fără probleme.

Doar cu BOUL ăla am făcut iar greșeala la examenul pentru care nu apucasem să repet… mă plimbasem cu o zi înainte cu dobitocu’… și iar am avut îndoieli. Profesorul mi-a zis să nu fac prostia să plec neascultată din sală că totul este bine scris pe ciornă, dar ajunsesem la o înțelegere cu mine, când credeam că mă fac de râs dacă ies la tablă și nu sânt sigură pe mine.

… Numai sufletul meu știe cum am împins zilele până acum, când am văzut că n-am să pot ieși din groapă. M-am apucat de ce mi-a mai rămas, ca măcar asta să-mi reușească cât de cât.

Să-ți mai spun de câte ori m-am gândit să mă omor și am fost și mai disperată că încă nu știu cum să o fac și rămân tot mai încolțită, până am izbucnit acuma?

… Hai că și eu te încarc cu ale mele și sigur mă mai repet, dar vreau să le pun în context.

Te pup, Maria

*

Categorii: COLEGIIMEI, Etica, Literatura, MORAL si respect de sine, Pamflet, Poezii, Scrisori, Teme | Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.