Restanta

entusiasmo

*

Cand ziceti c-ati futut femeia

Ca boii care v-ati placut

Si n-ati gandit ca are-un suflet

Va mai mirati ca n-a tacut?

*

Pai… Cand in curva ati facut scoala

Ca v-a luat c-un scop… Si mici!

… Ca voi futarati… C-a stat boala

Si azi o credeti, bai, Pitici?

*

Si ziceti c-aveti facultate

Cand asa doar v-ati distins

Si ca sa fiti cu greutate

Fete in capcane-ati prins…?

*

Sa va dau nota acuma

Ca doar n-oti fi invidiosi…

Cand Restanta lasa suma

La Pitici scarbosi!… Soiosi…

*

Azi, cand santeti bosorogi

Cu sub cap o moale perna

Ca v-ati tarat ca demagogi!?

… Problema lumii eterna!

*

Si-acuma, va negati Jargonul

Cu care m-ati raspaltit

Demonstrandu-va bontonul…

Cand strig:… Destul am platit!?

*

Palariosi stand sub caciula,

Daca toti ne-am fi jigodit

Lumea ar fi o rapandula!

… Chiar n-ati gandit ca v-ati belit!?!

*

Dar, stiti ceva…

domnu’ decan?

Mie mi-au trebuit 31 de ani sa pricep cat m-a ranit comportamentul dvs.

Si ca si din cauza ASTA nu am putut sa ma desprind din acest COSMAR!

Sotului meu… DIMPOTRIVA…

I-a fost CLAR, IMEDIAT dupa ce i-am spus povestea

Ca

N-ARE DE CE SA CALCE VREODATA

LA

REVEDERILE dvs.!

*

… La fel cum mi-a zis ca

El nu stie ce fel de colegi am avut!

*

Ca sa intreb…

Acum, cand ADEVARU-i stiut:

Dar, ce fel de DECAN am avut?

*

**

Si-acu, va negati Jargonul

Cu care m-ati raspaltit

Demonstrandu-va bontonul…

Cand strig:… Destul am platit!?

Σ

DECANFUTALAU = Maidanez si Dulau

… Ca numai CURVELE VOASTRE TAC!

FUCK… institutie de CAC!

… Ce-a fost sa fie REVOLUTIE…

Dar EDUCA prin PROSTITUTIE!

=

DECAN-FUTALAU

… de 34 de ANI, se ALEG in turma, mereu!

FARA URMA de DEMNITATE!

… Si nu doar PULICA vrea un OS a roade!

=

Cu de-alde astia se duce, ca in NISIP, orice speranta…

De-aia sta ROMANIA cu mana pe clanta!

Era sa FIM VIITORUL

dar EI

TERFELESC SI POPORUL!

DECAN-FUTALAU = RESTANTA!

DUMNEZEU ESTE ULTIMA INSTANTA

!

Dar, cum citesc ca TOT ungeti la USI

De teama ca va uita INSTITUTORII RUSI

VOUA

… TURNATORILOR instruiti sa faceti GUSI…

Prin Facultatea care ADEVARUL DEFORMA

… Sa-l tina in CATUSI…

Pana n-ati vandut TARA si CHIAR TOTUL s-a scurs

:

Sub umbra labii de urs

http://wp.me/p3ncwg-5KH

*

Si timpul vostru S-A SCURS…

Fara drept la recurs!

*

Categorii: Etica, Literatura, Pamflet, Poezii | Etichete: , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.